اهداف راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم

ایجادبستری مناسب برای تعامل آسان مردم ودولت : 

« شماره تماس ۱۱۱ »

– رسیدگی به شکایات ، پیشنهادها و مشکلات مردم در تمام سطوح اجرایی ؛

– نظارت مستمر بر حسن اجرای امور ، وظایف واختیارات دستگاهها در فرآیند سامانه ” سامد ” ؛

– پاسخگویی سریع و رسیدگی مؤثر به تقاضای مردم و احقاق حقوق آنان ؛

– به حداقل رساندن فاصلۀ زمان ثبت گزارش تا پیگیری وحصول نتیجه ؛

– هدایت وکنترل درخواستها ، مراجعات و اطلاع رسانی به موقع در مسیر رسیدگی به مشکلات مردم ؛

– مکانیزه نمودن و متمرکز شدن سیستم رسیدگی به شکایات در سطوح مختلف اجرایی کشور؛

– ایجاد یک منبع اطلاعاتی جامع از کلیه درخواستها و مشکلات گردآوری شده مردم ؛

– تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی به مراجع مربوط ؛

– افزایش رضایتمندی مردم و جلب اعتماد عمومی و تحقق شعار مهرورزی وعدالت گستری ؛

– ایجاد ساز وکار مناسب برای مشارکت اقشار مختلف جامعه در فرآیند رسیدگی به شکایات ؛

امکان طرح مشکلات ویا درخواستها در سراسر کشور و امکان پیگیری آن در هر زمان وازهر مکان؛

 

http://www.saamad.ir/

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

طرح های هادی، واگذاری زمین و اعطای تسهیلات روستایی موضوع گفت و گو فرماندار قشم و مدیر کل بنیاد مسکن هرمزگان

فرماندار شهرستان قشم با ذکر این مطلب که یکصد واحد مسکن محرومین در یکسال گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.