عزم راسخ فرماندار قشم برای تحول در نحوه خدمت رسانی ادارات /بازدید در گام اول؛ سه اداره نمره قبولی گرفتند یک اداره…

فرماندار شهرستان قشم گفت: بازدید های دوره ای، منظم با هدف تحول در نحوه خدمت رسانی و تشویق مدیران و کارکنان در دستور کار قرار گرفته است.

علیرضا نصری بیان کرد: برای ارتقا شاخص های خدمت رسانی به نحوی که مردم نتیجه کار مسوولین را در زندگی احساس کنند، باید تمام ادارات و نهادهای دولتی بر اساس برنامه و با تمام توان کار کنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم علیرضا نصری در حاشیه بازدید از چند اداره و نهاد دولتی که با همراهی کارشناس بازرسی فرمانداری انجام شد، اظهار کرد: بازدید های سرزده و بدون اطلاع قبلی بصورت دوره ای و منظم ادامه خواهد داشت. او تصریح کرد: هدف ما از این برنامه، ایجاد تکاپو در مدیران و کارکنان، آگاهی مستقیم از روند خدمت رسانی، بی واسطه در جریان مشکلات و مسائل شهروندان قرارگرفتن و تشویق و تقدیر از همکاران فعال می باشد.

نصری تاکید کرد: رضایتمندی مردم باید سرجمع و مورد نظر همه برنامه و تلاش مسوولین باشد. او بدون نام بردن از اداره یا نهادی گفت: در مجموع چهار بازدید امروز سه اداره نمره قبولی گرفتند!
فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: از طرف استاندار محترم موظف به رفع نقایص در مسیر خدمت شدیم و در این ماموریت کوچک ترین کم کاری و بی انضباطی قابل پذیرش نخواهد بود
نصری از مردم شهرستان قشم خواست: مشکلات و شکایات اداری خود را از طریق سامانه ۱۱۱ منعکس نمایند.

درباره‌ی farqeshm

همچنین ببینید

طرح های هادی، واگذاری زمین و اعطای تسهیلات روستایی موضوع گفت و گو فرماندار قشم و مدیر کل بنیاد مسکن هرمزگان

فرماندار شهرستان قشم با ذکر این مطلب که یکصد واحد مسکن محرومین در یکسال گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.