تقدیر فرماندار قشم از ۲ شهردار برتر این شهرستان

فرماندار شهرستان قشم با حضور در شهرداری‌های قشم و رمکان از شهرداران این 2 شهر به واسطه کسب رتبه استانی شهردار برتر تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم در شهرداری‌های قشم و رمکان این شهرستان حضور یافت.

فرماندار شهرستان قشم قرارگیری این ۲ شهردار در شمار ۹ شهردار برتر استان هرمزگان تبریک گفت و از خدمات میرداد میردادی شهردار قشم و طاها ابراهیمی قشمی شهردار رمکان تقدیر کرد.

محمدحسینی در این دیدارها اظهار داشت: توجه شهرداری‌ها به وظایف عمرانی، خدماتی، نظارتی-حفاظتی، رفاهی و مدیریت منابع لازمه توسعه و تعالی شهری است و رمز موفقیت در مدیریت امور شهری نیز در همین پنج مولفه زیربنایی نهفته است.

وی افزود: شهرداری‌ها باید با برنامه‌ای جامع، روشن و مدون مسیر ایفای رسالت‌ها را با چاشنی خلاقیت به پیش برده و شهروندان را نیز در این مسیر همراه و یاور سازند.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: کسب رتبه برتر در ارزیابی‌های سالیانه عملکرد شهرداری‌های استان هرمزگان از مهمترین مصادیقی است که می توان بواسطه آن توفیق یک شهردار در ثبت عملکردی مثبت و موثر را سنجید.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: کسب این موفقیت نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش مجموعه شهرداری‌های شهرستان قشم برای پیشرفت شهری است.

گفتنی است، شهرستان قشم دارای ۶ شهرداری در قشم، درگهان، سوزا، طبل، لافت و رمکان است.

بنابر ارزیابی های استانداری هرمزگان از ۴۸ شهرداری این استان، ۹ شهرداری قشم، بندرلنگه، میناب، پارسیان، کوشکنار، رویدر، کرگان، رمکان و پل حائز رتبه برتر شدند.

انتهای پیام/.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا