فرماندار قشم: ارزیابی طرح های تسهیلات گرفته در جهت سلامت اجرا است

فرماندار شهرستان قشم گفت: بازدید از روند اجرای طرح های اشتغالزایی تسهیلات گرفته در جهت تضمین سلامت و تقویت اجرا انجام می گیرد.
به گزارش سرویس خبری نشریه کاوان، علیرضا نصری در دیدار نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نظارت بر حسن اجرای طرح های اشتغالزایی را در جهت حفاظت از سرمایه عمومی عنوان کرد.
نصری افزود: بر اساس برنامه دولت تدبیر و امید و پیگیری های انجام شده توسط کارگزاران دولت در استان و شهرستان، طرح های مختلفی در زمینه اشتغال پایدار روستائی ارائه و پس از طرح در کمیته شهرستان به مراجع ذیربط استانی ارجاع گردید.
او تصریح کرد: طرح هایی در حوزه گردشگری، صنایع شیلاتی و تبدیلی، خدماتی و کشاورزی مصوب و توانستند تسهیلاتی از بانک های عامل دریافت نمایند.
او با بیان اینکه شهرستان قشم دارای منابع و ظرفیت های مهمی در زمینه تولید و اشتغال می باشد بر فراهم نمودن زمینه مشارکت مردم بویژه روستائیان تاکید کرد.
نصری اظهار داشت: نظارت و ارزیابی کیفیت اجرا و میزان پایبندی صاحبان طرح به تعهدات خود، زمینه ساز رونق تولید و اشتغال و جلب اعتماد و توسعه رونق و امید خواهد بود
بر اساس این خبر، سلیمان رنجبر مدیر کل کار، رفاه و امور اجتماعی منطقه آزاد و هنرمندان نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان با حضور در دفتر علیرضا نصری پیرامون نظارت و ارزیابی میزان پایبندی به تعهدات و کیفیت طرح های اشتغال پایدار روستائی در شهرستان قشم گفت و گو کردند.
گفتنی است بررسی چگونگی اجرای طرح ها ی مذکور توسط نماینده سازمان برنامه ریزی تا دهم اردبیبهشت ادامه خواهد یافت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا