مناطق سیل‌خیز روستای طولای قشم اصلاح می‌شود+ تصویر

در بازدید مشترک فرماندار شهرستان قشم و معاون سازمان منطقه آزاد قشم از نقاط سیل‌خیز روستای طولای قشم، بر لزوم اصلاح این مناطق در اسرع وقت تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، علیرضا نصری در بازدید از مناطق سیل‌خیز روستای طولا، اظهار داشت: ۱۳پُل محله‌ای،( آبراه ) و مسیر اصلی و یک خور در این روستا وجود دارد که برای جلوگیری از ایجاد مشکلات باید اصلاح، بازسازی و لایروبی شوند.
او افزود: تجربه سیل اخیر به ما نشان داد؛ اقدامات پیشگیرانه در زمان مناسب برای جلوگیری از اتلاف مضاعف انرژی و منابع مالی هنگام بروز حوادث ضروری است.
شایان ذکر است؛ علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم با همراهی محرم بهاروند معاون امور فنی و زیر بنایی و رمضانعلی شورایی سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد از ۱۱ پل بافت قدیم، دو پل مسیر اتوبان و یک خور روستای طولا بازدید کردند.بر اساس این خبر پس از ارئه گزارش توسط محمد بازماندگان دهیار روستا، ایجاد سیل‌بند در لاین جنوبی جهت هدایت آب به مسیر آبراه‌ها، بازسازی پل‌های محله‌ای، بازگشایی و هدایت مسیر آب دو پل ورودی به سمت دریا و لایروبی خور در دستور کار قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا