زیرساخت‌های ورزشی جزیره لارک توسعه یابد

فرماندار شهرستان قشم گفت: زیرساخت های ورزشی جزیره لارک باید با محوریت ورزش های آبی و ساحلی، دو و میدانی و دوچرخه‌سواری توسعه داده شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با حضور در دفتر فرماندار شهرستان قشم با دکتر محمد محمدحسینی دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان قشم در این دیدار اظهار داشت: یکی از ظرفیت های موجود برای توسعه جزیره لارک در حوزه جذب سرمایه و رونق گردشگری توجه به «ورزش» است.

محمدحسینی افزود: ایجاد رینگ خاکی دور جزیره لارک زیرساخت لازم برای رشته های ورزشی پرمخاطبی همچون دو و میدانی و دوچرخه سواری را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: ورزش های آبی و ساحلی از ظرفیت های بالقوه جزایر و مناطق ساحلی است که این مهم نیز باید از محورهای اولویت دار اقدامات توسعه‌ای زیرساخت های ورزشی لارک باشد.

فرماندار شهرستان قشم ادامه داد: جذب سرمایه و توسعه ورزش در جزیره لارک منجر به رونق بیشتر صنعت گردشگری و افزایش سطح درآمدی مردم جزیره خواهد شد.

دکتر مظفر مهری‌خادمی‌نسب مدیرکل ورزش و امور جوانان استان هرمزگان نیز با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به توسعه ورزش در هرمزگان، گفت: توسعه و تجهیز ورزش علاوه بر تاثیر بسزا در کاهش آسیب های اجتماعی، زمینه شکوفایی استعداد جوانان را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از این‌ رو توسعه ورزش در مناطقی همچون شهرستان قشم و جزایر اقماری آن نظیر لارک برای اداره کل ورزش و امور جوانان استان هرمزگان بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا