شهرستان قشم نیازمند جهاد در حوزه راهسازی است

فرماندار شهرستان قشم گفت: شهرستان قشم نیازمند جهاد در حوزه راهسازی با جذب حمایت‌های ویژه استانی و ملی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در راس هیاتی با حضور در دفتر فرماندار شهرستان قشم با دکتر محمد محمدحسینی دیدار کرد.

فرماندار شهرستان قشم در این دیدار اظهار داشت: شهرستان قشم در حوزه راهسازی نیازمند رشد جذب اعتبارات استانی و ملی برای رقم خوردن جهاد راهسازی و خروج از محرومیت‌های این حوزه است.

محمدحسینی افزود: شهرستان قشم بواسطه توریستی تجاری بودن در فصل گردشگری زیر بار ترافیکی سنگین قرار می گیرد که ضرورت نگاه ویژه به زیرساخت‌های راه را دوچندان می کند.

وی تصریح کرد: محورهای پر تردد قشم نظیر درگهان-لافت و رفع نقاط حادثه خیز باید با جدیت در دستورکار باشد تا ایمنی و آرامش تردد برای ساکنان و گردشگران فراهم شود.

فرماندار شهرستان قشم ادامه داد: جاده های غرب قشم از فرودگاه بین المللی این جزیره تا روستای باسعیدو در انتهای قشم نیازمند تعریض، دو بانده شده و ایجاد شانه خاکی است و توجه به این جاده‌ها از مهمترین الزامات موجود به شمار می رود.

محمدحسینی اضافه کرد: علائم راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان از دیگر چالش های موجود است و باید کمیت و کیفیت جاده های قشم همطراز با نام پرآوازه آن ارتقا داده شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان نیز گفت: شهرستان قشم در حوزه راهسازی و راهداری نیازمند کار بیشتر است.

عباس شرفی تصریح کرد: اقدامات در حوزه راهسازی باید به صورت اصولی و تخصصی انجام شود تا از هدر رفت بیت المال و تحمیل هزینه‌های مضاعف جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای تقویت اقدامات در گستره شهرستان قشم با افزایش تخصیص اعتبارات استانی و ملی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا