توزیع برق هرمزگان برای تامین زیرساخت نهضت ملی مسکن قشم اهتمام کند

فرماندار شهرستان قشم گفت: توزیع نیروی برق استان هرمزگان باید نسبت به تامین زیرساخت‌های شبکه توزیع در اراضی واگذار شده به مردم قشم در نهضت ملی مسکن بیش از پیش اهتمام داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، مهندس محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در صدر هیئتی با دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم دیدار کرد.

فرماندار شهرستان قشم در این دیدار اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قشم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و روند ساخت و سازها نیز قابل قبول است.

محمدحسینی افزود: تامین زیرساخت‌های لازم بویژه در حوزه آب و برق از مهمترین پیشران‌هایی است که سهم بسزایی در چشاندن شیرینی خدمات دولت در نهضت ملی مسکن به مردم دارد.

وی تصریح کرد: از این رو توزیع نیروی برق هرمزگان باید نسبت به تامین زیرساخت‌های شبکه توزیع در اراضی واگذار شده به مردم قشم در نهضت ملی مسکن بیش از پیش اهتمام داشته باشد تا بتوان از بودجه‌های ملی نیز بهره برد.

فرماندار شهرستان قشم مسایل مالی و تامین نقدینگی را از چالش‌های سد راه تکمیل پروژه‌ها برشمرد و گفت: باید تدبیر مناسب برای اصلاح و رفع فرسودگی شبکه توزیع برق شهرستان قشم به کار گرفته شود و این مهم در بودجه ۱۴۰۳ نمود داشته باشد.

محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده و در حال انجام برای تکمیل پروژه‌های حوزه برق قشم ارایه کرد.

انتهای پیام/.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا