پیام فرماندار شهرستان قشم به مناسبت نوروز ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان قشم با صدور پیامی فرارسیدن نوروز 1403 را تبریک گفت و بر لزوم اتحاد و همدلی مسئولین و مردم برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم به مناسبت فراررسیدن نوروز ۱۴۰۳ پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بهار طبیعت جلوه‌ای ناب و روح نواز از تجلی اراده پروردگار برای شکوفایی و جان بخشی دوباره است. دگر باره فصل طراوت و نو شدن از راه رسید تا سرزندگی را به زندگی‌ها بدمد و تقارن خجسته بهار طبیعت و بهار قرآن آوردگاهی است که جسم و روح بشر در آن همچون طبیعت به مهر و اراده خداوندی با مشق بندگی تولدی دوباره خواهد یافت.

سالی که سپری شد برهه ای پر پرفراز و نشیب همراه با موفقیت‌های بزرگ و رویدادهای تلخ و شیرین بود و نقطه اوج آن حضور همدلانه و یک پارچه مردم در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بود و این هم بستگی شور انگیز ملی، همبستگی برای اعتلای ایران عزیز را تقویت کرد.

امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال “جهش تولید با مشارکت مردم”  نامگذاری شده با اتحاد و همدلی مسئولین و مردم در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و مسیر خدمت مشمول توفیق الهی شویم.

اینجانب ضمن گرامیداشت نام و یاد امام راحل عظیم الشان(ره) و شهدا، نوروز ۱۴۰۳ را محضر همه مردم نجیب و سرزنده شهرستان قشم تبریک عرض نموده، سربلندی روز افزون ملت عزتمند ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمد محمدحسینی

فرماندار شهرستان قشم

۱فروردین ۱۴۰۳

انتهای پیام/.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا