عملکرد مدیران در تحقق شعار سال باید مدون و شفاف باشد

فرماندار شهرستان قشم گفت: تمام مدیران شهرستان باید متناسب با وظایف دستگاه اجرایی خود برنامه ای مدون برای تحقق شعار سال داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، مدیر و مسئولین برق شهرستان قشم به مناسبت سال نو با فرماندار شهرستان قشم دیدار و گفتگو کردند.

دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم در این دیدار اظهار داشت: شعار سال اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب چراغ راه تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: تمامی مدیران شهرستان باید برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» برنامه ای مدون داشته باشند.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: تبیین و شفاف سازی اقدامات در راستای شعار سال نیز می بایست به طور جد در دستورکار باشد.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت برق شهرستان قشم همواره از عملکرد مطلوبی برخوردار بوده که جای تقدیر دارد و در سال نو با توجه به شعار سال، نوآوری و تلاش مضاعفی از این مجموعه انتظار می رود.

مهندس سالفی مدیر برق شهرستان قشم نیز گفت: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده است بتوانیم با توجه با ظرفیت های موجود در شاخص های معین شده این شرکت گام های اساسی و تاثیرگذار برای جلب رضایت مشترکین برداریم.

مدیر برق قشم تاکید کرد: پروژه‌های متعددی در سطح شهرستان در دست اجرا داریم که امیدواریم با تلاش کارکنان، همکاری و همدلی مسئولین و همراهی مردم شریف قشم به خوبی مورد اجرا و بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا