بازدید مشترک فرماندار قشم و معاون وزیر از جزیره لارک

فرماندار شهرستان قشم و معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از جزیره لارک مسائل و ظرفیت‌های این جزیره را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم و مهندس علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از جزیره لارک بازدید کردند.

طی این بازدید که با محوریت زیرساخت‌های بندری انجام شد مهمترین مشکلات این جزیره از سوی فرماندار شهرستان قشم مطرح و اظهار داشت: لارک بواسطه جایگاه استراتژیک نیازمند نگاه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی کشور است.

محمدحسینی افزود: تامین شناور جهت تردد و تهیه ارزاق اولیه زندگی برای ساکنین و گردشگران، تامین پارکینک و روشنایی اسکله صیادی و جایگاه سوخت برای اهالی و صیادان از جمله مهمترین مشکلات لارک است که همت سازمان بنادر و دریانوردی می تواند خاتمه بخش این مشکلات باشد.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: با توجه به اهمیت جزایر و تصمیمات دولت سیزدهم برای رفع موانع در زمینه های اجتماعی و حاکمیتی شاهد رشد و جذب سرمایه گذار در جزیره لارک خواهیم بود.

فرماندار شهرستان قشم به ساخت فانوس دریایی با نماد جزیره لارک اشاره نمود.

علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در این بازدید دستورات لازم راجهت اقدام و رفع مسائل مرتبط را صادر کرد.

گفتنی است، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، بخشدارن مرکزی، شهاب و حرا شهرستان قشم، رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم، اعضای شورای اسلامی و دهیار جزیره لارک به همراه جمعی از اهالی جزیره نیز در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا