شبکه توزیع برق قشم نیازمند بهسازی است

فرماندار شهرستان قشم گفت: شبکه توریع برق در شهرستان قشم باید متناسب با شرایط اقلیمی و اصول پیشگیری از بحران، بهسازی شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم در دیدار معاون فروش و خدمات مشترکین توزیع برف هرمزگان با وی اظهار داشت: شرایط اقلیمی شهرستان قشم به گونه ای است که روند فرسودگی تاسیسات در آن پرشتاب می باشد.

وی با اشاره به فرسودگی بخشی از تیرهای برق در سطح این شهرستان، افزود: انتظار می رود اصلاح شبکه متناسب با شرایط اقلیمی حاکم بر شهرستان و اصول پیگشیری از بحران انجام شود تا با بهسازی شبکه توزیع از هزینه‌های گزاف در آینده جلوگیری شود.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: تغییر انتقال از کابل هوایی به زمینی با درصد کم از شبکه انتقال به صورت سالانه از جمله روش هایی است که می تواند در کاهش خسارات نقش بسزایی داشته باشد.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و اقناع لازم برای صرفه جویی برق در بخش های خانگی، تجاری، صنعتی و اداری باید با توجه به رسیدن به فصل گرم سال باید در دستور کار قرار بگیرد.

گفتنی است، دکتر حاجی زاده معاون فروش‌ و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با همراهی مهندس سالفی مدیر اداره برق شهرستان قشم با فرماندار شهرستان قشم دیدار و گزارشی از روند اقدامات انجام شده در شهرستان قشم ارائه کرد.

انتهای پیام/.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا