دولت سیزدهم همسو با رفع نیازهای مردم حرکت می‌کند

فرماندار شهرستان قشم گفت: دولت سیزدهم همواره به نیازهای مردم توجه ویژه ای داشته و تامین مسکن از جمله بخش‌هایی است که با وجود اقدامات گسترده انجام شده همچنان باید به آن پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین پورنصیر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان، مهندس فتاحی رییس حساب ۱۰۰ امام راحل(ره) در بنیاد مسکن و مهندس رازمند رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان با دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان قشم در این دیدار اظهار داشت: طرح ملی مسکن یکی از مهمترین دغدغه های دولت سیزدهم در زمینه تهیه خانه برای مردم به ویژه قشر آسیب پذیر جامعه است.

محمدحسینی افزود: یکی از اصلی‌ترین راهکارهای دولت سیزدهم برای افزایش تولید مسکن در روستاها، واگذاری زمین به متقاضیان بود.

وی با اشاره به پای کار بودن دولت سیزدهم با تمام توان در بخش مسکن و از بین بردن دغدغه بزرگ مردم برای خانه دار شدن، تصریح کرد: با وجود اقدامات شاخص و گسترده انجام شده در بخش مسکن همچنان نیازهای فراوانی وجود دارد.

فرماندار شهرستان قشم گفت: دولت سیزدهم سیزدهم همواره به نیازهای مردم توجه ویژه‌ایی داشته و در همین راستا شعار محوری خود را همسو با رفع نیازهای مردم انتخاب کرده است.

محمدحسینی ادامه داد: استفاده و بهره مندی از خدمات خیرین در بخش مسکن می تواند نقش بسزایی در ساخت منازل محرومین داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهرهای قشم و درگهان و روستاهای طولا و هلر در شهرستان قشم با تراکم بالای جمعیت دارای بیشترین درخواست واگذاری زمین می باشند.

انتهای پیام/.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا