پیام فرماندار شهرستان قشم به مناسبت سوم خرداد

فرماندار شهرستان قشم با صدور پیامی سوم خردادماه روز مقاومت، ایثار و پیروزی را گرامیداشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، متن پیام دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

سوم خردادماه ۱۳۶۱ سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر بی تردید یکی از نقاط عطف تاریخ معاصر ایران عزیز و یکی از تاثیرگذارترین وقایع در دوران دفاع مقدس است. این روز همواره در خاطر ایرانیان به عنوان یک شادی بزرگ ملی و یادآور بزرگمردی و دلاوری های رزمندگان اسلام در مقاومت و پایداری است.

به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، خرمشهر را خدا آزاد کرد و سپاه اسلام با این پیروزی عظیم و سرنوشت ساز در مسیر فتح های بزرگ دیگر قرار گرفت و ورق های زرین اقتدار و پیروزی انقلاب بر صحیفه تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی افزوده شد و این پیروزی تمثیلی ماندگار و جاودانه در تاریخ رشادت، جانبازی و ایثارگری های مردم مومن، متعهد و ولایتمدار ایران اسلامی گردید.

امسال این روز بزرگ با حضور پرشور و قدرشناسانه مردم سراسر کشور در آیین های تشییع، عزاداری و بزرگداشت یاد شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی، سیدالشهدای خدمت و خادم الرضا (ع) است. مردم ایران اسلامی هنوز هم پس از گذشت بیش از ۴۶ سال از انقلاب اسلامی پای آرمان های انقلاب و ارزش های آن ایستاده اند و قدرشناس تلاش و مجاهدت خدمتگزاران صدیق هستند.

دشمنان نابخرد و ناآگاه ایران اسلامی گمان می کنند می توانند با خدعه و دسیسه خللی در اراده مردم در مسیر حمایت و پیروی از امام خامنه‌ای مدظله العالی و آرمان های انقلاب بوجود آورند اما مردم با بصیرت و هوشیار ما همواره یار و یاور حرم جمهوری اسلامی هستند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت مجدد شهادت خادم الرضا علیه السلام، شهید جمهور آیت الله دکتر رئیسی، سوم خردادماه سالروز نصر عظیم الهی در آزادسازی خرمشهر را به خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان تبریک گفته، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مدظله العالی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمد محمدحسینی

فرماندار شهرستان قشم

انتهای پیام/.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا