معاون فرماندار قشم: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان ضرورت دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قشم با تاکید بر آشنایی نسل جوان با آرمانهای امام و شهدا، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان ضرورت دارد زیرا که دشمن به دنبال آسیب به هویت جوان ایرانی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، اولین جلسه شورای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت شهرستان قشم باحضور فرزاد دهقانی معاون سیاسی و امینی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قشم ، وحید جابری بخشدار مرکزی ، سرهنگ اوجی زاده جانشین سپاه ناحیه قشم ، فرزاد میراب زاده اردکانی مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور خانواده شهدا و ایثارگران ، محمد صادقی مشاور فرمانداری در امور خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان و ابوالفضل تقی زاده قشمی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قشم در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قشم در این نشست با تاکید بر آشنایی نسل جوان با آرمانهای امام و شهدا، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان ضرورت دارد زیرا که دشمن به دنبال آسیب به هویت جوان ایرانی است. هر اقدامی که در راستای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهیم   نمی توان ذره‌ای از تلاش شهدا و رزمندگان را جبران کنیم.
فرزاد دهقانی بیان داشت: برای حفظ مرزهای خود نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و با ایجاد فضای ارتباطی بین پیشکسوتان دفاع مقدس و جوانان این موضوع محقق خواهد شد.
وی بیان داشت: آنچه در وقایع غزه و فلسطین امروز می‌بینیم نیز ثمره مقاومتی است که شهدا و آزادگان در هشت سال دفاع مقدس به عنوان فرهنگ صادر کردند. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قشم تاکید کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی با همه توان به میدان آمده تا فرهنگ ایثار و شهادت احیا و ترویج شود.
وی ابراز داشت: شهدا با تمام وجود و با علم و آگاهی مسیر پرافتخار شهادت را انتخاب کردند و ما هم باید با تبیین و تحلیل و روشنگری ادامه دهنده این مسیر باشیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا