مطالبه پدر شهید «توریانی‌پور» تحقق یافت

مطالبه پدر شهید «محمد توریانی‌پور» با دستور مستقیم فرماندار شهرستان قشم به دستگاه متولی تحقق یافت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم که روز گذشته به منظور دیدار بی واسطه با مردم بخش مرکزی این شهرستان در روستای توریان حضور یافته بود، پیش از آغاز این مراسم جهت تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در منزل شهید محمد توریانی‌پور حضور یافت.

پدر شهید در این دیدار مطالبه‌ای را در حوزه برق شهرستان مطرح که بلافاصله دستورات لازم توسط فرماندار شهرستان به مدیریت برق صادر، اکیپ عملیاتی اداره برق با قید فوریت به محل اعزام و به مطالبه مطرح شده جامه عمل پوشانده شد.

فرماندار و رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قشم در این دیدار دیدار اظهار داشت: تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر ضروری است.

محمدحسینی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامی همگانی است اما نهادها، ارگان‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این عرصه وظیفه‌ای سنگین‌تر بر عهده دارند چرا که مسند خدمت خود را وامدار شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنان هستند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی شهرستان باید با تکریم مستمر خانواده‌های شاهد و ایثارگر مطالبات موجود در حطیه کاری خود را به سرعت محقق کنند.

انتهای پیام/.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا