درخواست ۱۲۳ نفر از مردم بخش مرکزی قشم بررسی شد

درخواست 123 نفر از مردم بخش مرکزی شهرستان قشم با حضور فرماندار شهرستان در میز خدمت بی واسطه با مردم بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم میز خدمت بی واسطه با مردم با حضور دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم، بخشداران، دهیاران و مدیران دستگاه‌های در بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

در این میز خدمت که روز یکشنبه هفته جاری در مسجد جامع روستای توریان برگزار شد، ساکنان بخش مرکزی شهرستان قشم مطالبات و درخواست های خود را بی واسطه با فرماندار شهرستان مطرح کردند.

محمدحسینی در پایان اظهار داشت: مجموعا ۱۲۳ درخواست مردمی در میز خدمت بی واسطه با مردم مطرح شد که جهت پیگیری و اقدام به مدیران اجرایی مربوطه ارجاع شد.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: بیشترین درخواست‌های مردم در حوزه های زمین و مسکن، آب و برق و راه متمرکز است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از دایر کردن میزهای خدمت در نقاط مختلف شهرستان ایجاد زمینه دسترسی آسان مردم به مسئولان و شتاب بخشی به روند حل مشکلات می باشد.

گفتنی است، دیماه امسال نیز میز خدمت دولت مردمی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان قشم، فرماندار شهرستان قشم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مدیران دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی در مصلی امام علی علیه السلام دایر و درخواست ۲۷۶ نفر مردم قشم با حضور استاندار هرمزگان بررسی شد.

انتهای پیام/.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا